Analýza XML feedu pomocí jazyka R

Než začnu nastavovat produktové kampaně, potřebuji si udělat alespoň přibližnou představu o zboží, které budu inzerovat. U velkých XML feedů to ale není možné. Jednak je většinou ani nelze otevřít v prohlížeči, jednak při velkém počtu položek to není v lidských silách. Nejjednodušší možnost je použít Open Refine. Větší soubory už ale často nezvládá zpracovat, nepomůže ani navýšení RAM. Nenabízí ani moc možností jak data analyzovat. Pro tento účel je ideální použít Rko, které zvládá opravdu velké datasety.

>>>   číst dále...

Limity a omezení PPC reklamy

PPC reklamy mají spoustu výhod oproti SEO. Co je ale třeba přiznat, mají také spoustu limitů a omezení. Pro celou řadu webů jsou PPC reklamy zcela nevhodné. Uvažujeme samozřejmě o webech, které mají obchodní cíle. U těch ostatních se musíte spoléhat na neplacené vyhledávání, PPC reklamy by byly vyhazováním peněz oknem. Pojďme se ale podívat na situaci, kdy nabízíte služby nebo prodáváte zboží, a chcete využít PPC reklamy. Co je dobré vědět ještě dřív, než se do toho pustíte?

>>>   číst dále...