Seznam konspiračních webů od Konspiratori.sk. O co jde, a co by s tím měl dělat PPCčkař

Před více než rokem vznikl na Slovensku projekt Konspiratori.sk, u jehož zrodu byla digitální agentura NetSuccess, která je propojená s významnými poskytovateli zpravodajského obsahu. Služba se stará o vytváření seznamu tzv. konspiračních webů. Inzerenti a digitální a reklamní agentury pak můžou seznam využít k vyloučení těchto webů z inzerce v reklamních systémech. Jak by se k této iniciativě měl postavit správce PPC kampaní?

>>>   číst dále...

Jak nastavit remarketing, aby neobtěžoval

V poslední době jsem několikrát na sociálních sítích zaznamenal stížnosti na obtěžující PPC reklamy. Společným rysem těchto stesků bylo to, že se zobrazovaly nerelevantní inzeráty – konkrétně šlo o remarketing, u kterého nebyla vhodně nastavena délka členství v seznamu. Jiní uživatelé si zase stěžovali na to, že je reklamy pronásledovaly i poté, co si zboží koupili. Jedním z postižených byl například tento.

>>>   číst dále...

8 výhod PPC reklamy oproti SEO

Proč bych měl za návštěvníky platit, když můžou na můj web přicházet z neplaceného vyhledání? Toto je hlavní argument proti PPC reklamám. Vypadá to neprůstřelně, ale abyste byli dohledatelní z neplaceného vyhledávání, museli jste investovat buď svůj čas, nebo spoustu peněz. Jistě, PPC reklamy jsou pro spoustu webů nepoužitelné, tím se ale v tomto článku nechci zabývat. Přestavte si, že máte web, který je vhodný jak pro PPC, tak SEO. Jaké mají v této situaci PPC reklamy výhody?

>>>   číst dále...

Co znamená certifikace Skliku?

Dnes společnost Seznam na svém Sklik blogu zveřejnila seznam agentur, které splňují její podmínky pro udělení certifikátu Sklik. Je jich zatím pouze pět – řazeno abecedně ACOMWARE, B2B GROUP, H1.cz, INBORN a ResolutionMedia. Napodobila tak konkurenční Google AdWords. Pro klienty je to jasná zpráva, že pokud si vyberou některou z těchto agentur, dostanou prvotřídní péči. Jejich kampaně budou v nejlepších rukou. Opravdu to tak bude?

>>>   číst dále...